Photoslurp ajuda a les marques d’ecommerce a augmentar la taxa de conversió

Barcelona, ​​setembre de 2017Photoslurp, la plataforma líder de visual Commerce a Europa, acaba de tancar €750.000 en inversió. Inveready Technology Investment Group, marca líder de capital risc a Espanya, va liderar la inversió de Photoslurp, on també van participar Bankinter VC (a través del programa Emprendedores de la Fundació Innovació Bankinter), Caixa Capital Risc i l’ICF. Aquesta és la primera ronda d’inversió de Photoslurp, empresa que va ser co-fundada l’any 2014 per Ben Heinkel i Eulogi Bordas i que, fins aleshores, s’ha finançat i desenvolupat amb una inversió inicial dels propis fundadors i de la pròpia activitat de la companyia.

Photoslurp permet a les marques incorporar fotos i vídeos socials a l’experiència de compra online. Aquestes fotos i vídeos funcionen com un element inspirador i d’aval social, augmentant la confiança i potenciant la taxa de conversió de la botiga online. Photoslurp, amb un ritme de creixement sorprenent, és ara la plataforma líder a Europa, col·laborant amb més de 150 marques a 20 països. Links of London, Folli Follie, Tally Weijl, CLUSE Watches, Adolfo Domínguez i Lindblad Expeditions són alguns dels seus clients.

Plataforma de Visual Commerce
La plataforma de Visual Commerce de Photoslurp permet a les marques fer-ne ús del contingut generat per usuaris (UGC per les seves sigles a l’anglès), creat pels seus compradors i seguidors. La plataforma recol·lecta automàticament fotos i vídeos que els usuaris comparteixen a les diferents xarxes socials mostrant els productes d’una marca, permetent-li a aquesta marca sol·licitar els drets d’ús amb un sol clic i integrar aquestes fotos i vídeos en el procés de compra online.

Les marques es beneficien de l’ús d’aquest contingut creant una sensació de comunitat social al seu web, mentre que enriqueixen les pàgines de productes amb contingut social inspirador de la vida real i augmenten la taxa de conversió de la seva botiga online en el procés.

L’extens panel d’analítiques de Photoslurp, permet a les marques mesurar, en temps real, l’impacte d’aquest contingut social a la botiga online, així com proporcionar mètriques clau de ROI i Engagement. Mitjançant el panel de Top Photos, les marques poden fàcilment identificar les millors fotos o vídeos i posteriorment utilitzar-los en campanyes d’anuncis a Facebook i Instagram. A més, la plataforma també identifica i fa seguiment d’aquelles persones que més contingut han compartit i com aquest ha impactat en termes de visibilitat i vendes.

Ampliació del negoci

La inversió permetrà a Photoslurp capitalitzar el creixement del mercat online a Europa, ampliant encara més la seva presencia a aquesta regió i augmentant contínuament el valor afegit que aporta als seus clients mitjançant la millora de la seva tecnologia.

“El Visual Commerce és cada vegada més important –comenta Eulogi Bordas, CEO de Photoslurp– amb els resultats decreixents de la publicitat online, el contingut generat per usuaris és extremadament important per a les marques, tant per a crear una comunitat, com per a relacionar-se amb l’audiència, augmentar la confiança del consumidor, impulsar el tràfic i potenciar la taxa de conversió d’una botiga online. Les marques que fan ús de les fotos i vídeos dels seus clients, han experimentat augments significatius de les seves vendes i preveiem que, a més de les marques de moda, bellesa i viatges, aquest contingut serà indispensable per a moltes marques d’altres indústries”.

“El creixement que Photoslurp va obtenir sense finançament i el nivell tècnic de la seva plataforma de Visual Commerce, combinat amb el fort lideratge del seu equip fundador, valida àmpliament la inversió”, explica Roger Piqué, soci fundador d’Inveready Technology Group. “Creixem que la importància del contingut generat per usuaris per a les marques continuarà en augment, convertint-lo en un component clau a les campanyes de màrqueting digital. Estem molt contents de ser un soci clau en Photoslurp i tenim moltes ganes d’acompanyar-los en el seu creixement”.