Immfly ha anunciat el tancament d’una ronda d’inversió amb “la Caixa”, a través de Caixa Capital Risc, que li permetrà posicionar-se com a líder al mercat europeu en el sector de canals de venda i comunicació per a la industria dels viatges, i seguir expandint-se a nivell mundial. Amb el tancament d’aquesta ronda d’inversió, l’empresa compta actualment amb una capacitat financera de 10 milions d’euros.

Els viatgers s’estan endinsant en el món mòbil, i segons la consultora Markets and Markets, el mercat mundial de l’entreteniment en vol duplicarà el seu valor, passant de 2,850 milions de dòlars a 5,800 milions de dòlars l’any 2020. Immfly és un exemple d’aquest creixement i ha introduït al mercat una innovadora plataforma de venda i comunicació perquè les aerolínies puguin omplir aquest buit (in-flight gap).

L’èxit incipient d’Immfly es va fonamentar quan els seus cofundadors, Pablo Linz i Jimmy M. Von Korff, van tancar un acord amb Iberia Express per instal•lar la plataforma a tota la flota de l’aerolínia. Von Korff i Linz declaren que el seu objectiu per Immfly és arribar a ser “el partner preferit de monetització a bord per a la indústria dels viatges, arribant als 100 milions de passatgers connectats a l’any 2018”. Von Korff ha donat la benvinguda a la inversió: “Amb el suport de Caixa Capital Risc estem en una posició forta per seleccionar als nostres socis preferits a llarg termini per a l’expansió internacional i aconseguir els nostres objectius estratègics.”

Immfly està liderant el desenvolupament de plataformes digitals a bord a Europa, ajudant a les companyies aèries a incrementar la fidelitat del client al augmentar “Net Promoter Scores” entre els passatgers, i propiciant la creació de nous ingressos complementaris a través del patrocini i el comerç electrònic de la plataforma. Von Korff declara que “deixem a la aerolínia decidir el que vol. Estem especialitzats en la creació d’aquesta plataforma sense cable i la monetització de la mateixa. Iberia Express volia una xarxa d’entreteniment a bord i venda en el seu llançament inicial, i això és el que Immfly ha proporcionat”. El sistema Immfly es basa en quatre punts de Wi-Fi a bord que permeten als passatgers connectar-se de manera simultània. Les compres es sincronitzen i es descarreguen un cop a aterrat l’avió.

La plataforma dóna als passatgers accés a entreteniment a bord i serveis de comerç electrònic relacionats amb el seu destí final. Immfly ha tancat acords amb unes 50 empreses de mitjans, incloent la BBC, Bloomberg News i Financial Times. Aquests col•laboradors permeten a Immfly arribar a un públic internacional més ampli, proporcionant productes i contingut en anglès, castellà i alemany. Al voltant de 200.000 passatgers han utilitzat el servei en 11.500 vols d’Iberia Express. Immfly espera anunciar aquest any nous clients dins del sector dels viatges.