klikin.com ha tancat una ronda de finançament de 1,7 milions liderada per “la Caixa”, a través de Caixa Capital Risc, conjuntament amb Padeinvest i business angels de l’IESE, dirigida a materialitzar els seus plans de creixement geogràfic i desenvolupament de producte. .

Klikin neix amb la vocació de connectar digitalment el negoci local. El seu objectiu es facilitar i agilitzar la fidelització de clients en els comerços tradicionals, sobretot en el món HORECA, Bellesa i Retail. Per aconseguir-ho ha desenvolupat una plataforma online que permet a negocis tradicionals disposar d’un complet sistema de fidelització, substituint les targetes habituals. La plataforma està formada per una app per als usuaris i un sistema centralitzat per als negocis, tot al núvol.

Gràcies a Klikin els comerços poden capturar les dades dels seus clients, establir un dinàmic canal de comunicació amb ells i augmentar un 30% les ventes per l’augment de la freqüència dels seus millors clients.

En l’últim any, Klikin s’ha convertit en el líder del mercat espanyol i anglès amb més de 400 instal•lacions, i compta amb quasi 100.000 usuaris que ja han utilitzat la seva targeta universal de punts en més de 2 milions d’euros de transaccions. En el mapa de Klikin trobem marques tant conegudes com McDonald´s, Fresc Co, o Granier i cadenes de moda com Springfield i Women Secret.

La ronda ha estat liderada per “la Caixa”, a través de Caixa Capital Risc, la gestora de capital risc de “la Caixa”, conjuntament amb Padeinvest i business angels de l’IESE, el que recorda a molts els inicis de l’anterior projecte liderat pel cofundador i CEO de Klikin, Gustavo García Brusilovsky, l’Outlet online BuyVIP, que va ser venut a Amazon l’any 2010 i va suposar la entrada del retailer americà a Espanya un any després. .

Els fons seran utilitzats per a continuar la expansió geogràfica de Klikin, que ja es troba a Espanya amb forta presència a Madrid i recentment a Barcelona, així com a Londres –on va obrir a finals de l’any passat- i per la evolució del producte. En paraules de Gustavo García Brusilovsky, “el comerç electrònic suposa entre un 5 i 8 % del comerç total; crec que es trobava a faltar portar tecnologia al punt de venda física, on segueix passant més del 90% del negoci de les empreses i crear una experiència més omnicanal”.

La nova versió que anuncia Klikin, a més a més dels mòduls de lleialtat i marketing, afegeix els de reserves, comandes i pagaments, integrat amb els principals softwares de Punt de Venda. Klikin compleix així el seu objectiu de dotar als comerços de carrer d’una solució completa per a interaccionar amb els seus clients i no dependre de webs de reserves o comandes a domicili que en molts casos competeixen pels ingressos dels seus propis clients habituals. Klikin busca retornar el control al comerç local i posar “el carrer al palmell de la mà” de l’usuari.